Saturday 22 June 2013

HUSAM MUSA PUN TAKUT MATI SYAHID..HANTAR SMS MINTA SIMPATI



Aku antara orang yang paling tidak berkenan cara berpolitik Husam Musa. Dulu pemimpin ini suka berdiam diri bila ada isu, baru sekejap-sekejap dia muncul itupun beri komen merapu bila ditanya wartawan.

Keadaan buat Husam jadi begini adalah 'Frust' bila kerajaan baru Pas Kelantan tidak melantik dia sebagai barisan  exco baru kerajaan Pas Kelantan.

Seminggu ini dia mula meroyan dengan mengeluarkan FATWA songsang dengan menyeru peserta 'Black-Out 505' keluar berhimpun dan andai mati ketika berhimpun mereka mati sebagai syahid-kepala hotak ko Husam!

Hari ini dia sendiri takut Syahid apabila menghantar SMS kepada penganjur Himpunan supaya  meminta peserta jangan berganjak dari berhimpun walaupun waktu berhimpun telah tamat ekoran dia ditahan polis atas kesalahan menghasut.

Apakah seorang pemimpin seperti Husam Musa takut mati syahid apabila ditahan polis, itupun hanya untuk diambil keterangan berhubung kenyataan hasutannya.

Ternyata cara Husam menyeru pendemo berhimpun dan andai mereka mati,mati itu mati syahid tidak mengambarkan keberanian sebenar Husam...dia sendiri pun takut mati syahid..

Kah Kah Kah...tolol betul Husam!




No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA