Wednesday 1 January 2014

AKHIRNYA KERAJAAN TERGULING... ANWAR SELESAI ACARA ANGKAT SUMPAH SEBAGAI PM



Bertempat di Balai Pertabalan Istana Kerajaan Sulu, kira-kira jam 9.00 pagi tadi bersaksikan barisan kabinet bayangan 16 September 2008 Anwar Ibrahim sah dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia Bayangan yang ke 7.

Anwar Ibrahim dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia yang baru setelah kumpulan perusuh yang rata-rata terdiri dari segelintir anak muda yang berketurunan melayu dan islam berjaya menggulingkan kerajaan hanya dalam satu malam bermula sebelum ambang tahun baru 2014 malam semalam.

Ber-slogan 'TURUN GULING KERAJAAN' beberapa pemimpin yang juga kabinet bayangan Anwar Ibrahim telah muncul dan berjaya meracuni pemikiran anak muda turun ke jalanan.

Detik-detik manis perusuh yang memilih lokasi di Dataran Merdeka untuk menggulingkan kerajaan berjaya membatalkan acara sambutan tahun baru di padang Dataran Merdeka yang sepatutnya berlangsung. Ribuan warga kota terpaksa melarikan diri dan pulang hampa akibat kejayaan perusuh menggulingkan kerajaan.

Lebih mengembirakan, kejayaan ini di kongsi berjutaan rakyat Malaysia berketurunan Cina dan India yang menyokong DAP dan Pakatan Rakyat yang hanya menyaksikan anak muda berbangsa melayu terpekik-terlolong di jalanan sambil mereka menyambut tahun baru di rumah.

Mengikut rekod sejarah penglibatan politik Anwar Ibrahim, beliau pernah membawa lari anak gadis yang bernama Wan Azizah untuk bernikah tanpa pengetahuan keluarganya dan kini sah menjadi isterinya.

Malah Anwar Ibrahim dipecat sebagai Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1998 atas tuduhan rasuah,salah guna kuasa dan juga mengamalkan seks di luar tabii.


Edisi Berita Khas Tahun Baru 2014- Happy New Year.



3 comments:

  1. beguling guling rakyak malaysia pakat gelakan puak2 bangkai ni..haha

    ReplyDelete
  2. Usahlah nak tutup bangkai busuk usus perut hodoh kalian, macai buet cerito ngarut nih...1 hari nti 1Malaysia ni akn brtuko nakhoda, >50thun M'sia xberubah jg..hutaang lg mgunung, tolak hukum tuhan, tu lah negara makin teruk..sedar2la macai ooi. Ngaku jer islam, kalimah Allah pertahan, hukum hakam Allah x nak..patut ler negara x barakah & x dpt Rahmah..masyaallah.. contohilah Brunei DS der!

    ReplyDelete
  3. Apalah kamu Anti Dot Com, apa perjuangan kamu, bodek je lah..... rakyat bawahan makin gelisah dng kos sara hidup, kamu kerjanya ambil upah membuat cerita yg tak berfaedah, mcm pelacur, yg cari makan dng benda keji.....

    ReplyDelete

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA