Saturday 25 May 2013

Punai Anwar Kecut Dengar Keputusan Kes Pembunuhan Sosilawati



Dengar sini baik-baik!

Kes pembunuhan jutawan kosmetik memang diikuti semua rakyat Malaysia kerana pembunuhan ini bermotifkan penipuan,peras ugut dan kekejaman.

Rupanya Anwar sangat mengikuti kes ini kerana bukan kerana kekejaman terhadap mangsa dalam kes pembunuhan ini tetapi pencarian bukti untuk men-sabitkan kesalahan hingga membuktikan siapa pembunuhnya.

Sampel DNA dijadikan 'base' utama dalam pencarian bukti...kerana bukti mayat tidak ada.

Kenapa keradut Punai Anwar tiba-tiba kecut!!

Ingat lagi tak kes mangsa liwat Anwar Ibrahim iaitu Saiful Bukhari yang kalah dalam pertuduhan liwatnya terhadap Anwar tempoh hari.

Hakim memutuskan Anwar dibebaskan kerana spesimen DNA yang menjadi bahan bukti Anwar meliwat tercemar dan ianya gagal mendakwa Anwar seorang peliwat.

Rumusan penghakiman Hakim Datuk Aktar Tahir mengambil kira DNA darah mangsa-mangsa pada zink yang digunakan untuk membakar mayat,dia juga mengambil kira DNA darah mangsa pada kayu besbol.

Persoalannya!!

Kenapa pula Hakim dalam kes Anwar liwat Saiful kata DNA tercemar ?

Sedangkan zink dalam kes Sosilawati dijumpai di dalam sungai yang lebih berat tahap pencemarannya, dari dakwaan hakim terhadap spesimen tercemar DNA air mani Anwar.

Kah Kah Kah

Inilah sebab mengapa Anwar tertekan dengan kes Sosilawati kerana rayuan Saiful Bukhari dalam kes dia diliwat nanti tiada ruang untuk Anwar terlepas sebab dah ada 'precedent' case.

Mana mau lari Anwar si kaki liwat~hah!



No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA