Wednesday 4 September 2013

DONT APPOINT MONKEYS IN @PMOMalaysia ! @NAJIBRAZAK


Kerap kita dengar kebelakangan ini kisah individu dikaitkan dengan pejabat Perdana Menteri @ PMO yang merosakkan imej Perdana Menteri secara terangan mula menjadi bualan umum.

Beberapa watak yang dikaitkan dengan salahguna kuasa, menjadi budak suruhan mendapatkan projek dan banyak lagi mula membayangi kelemahan PM Najib.

Sehinggakan ada yang menyoal, sedarkah Najib akan kelemahan yang dicipta demi memelihara binatang gemuk yang sedang merosakkannya berada di pejabatnya sendiri.

Tidak mahu mengulas panjang,biarlah ADC menarik perhatian sikit dengan pandangan dan dakwaan individu ini.


KLIK FB : Zaharin Mohd Yasin

Rentetan dari kenyataan saudara Zaharin diatas rupa-rupanya masih ada cerita yang mengaitkan  tentang individu yang banyak mendatangkan masalah besar tanpa disedari di pejabat Menteri ini.


KLIK cerita selanjutnya.

Pandangan ADC, jika PM Najib ingin menjadi pemimpin ulung dan baik dari segi kepimpinan, Najib harus membuang terus kera-kera yang cuba serta merosakkan imejnya dari dalam.



ADC: Dulu semasa TUN M jadi PM...mana ada pegawai di PMO cuba-cuba nak melobi jadi calon...Pengerusi GLC ka.... orang yang ada kepentingan di PMO 'You Are The Naked Monkeys'




No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA