Monday 9 September 2013

PEMILIHAN CEC: DINASTI LIM PASTIKAN PEMIMPIN BUAT BISNES DALAM DAP MAMPOS!




Pemilihan semula jawatankuasa pusat CEC DAP dijangka 29 September ini, hasil masalah teknikal seperti yang didakwa DAP sedangkan wujud kisah membeli undi/penipuan besar pemilihan dikalangan jawatankuasa hingga pihak Pendaftar Pertubuhan- ROS bertindak hasil aduan ahli DAP yang ditipu.

KLIK

Pemilihan semula CEC: Alasan singkirkan Ngeh dan Nga

Peringkat awal, Pihak tertinggi DAP menafikan ada kesalahan/pernipuan pemilihan CEC ini namun aduan mula sampai kepada pihak Pendaftaran Pertubuhan-ROS untuk menyiasat hingga belumpun keputusan dibuat dari hasil siasatan,DAP bersedia untuk adakan semula pemilihan CEC bagi mengelak parti mereka dibatalkan.


Beberapa dakwaan jahat mula disebarkan dikalangan ahli DAP kononya, pemilihan CEC semula sebenarnya lebih tertumpu kepada untuk menyingkirkan Nga Kor Ming dan Ngeh Koo Ham yang dilihat memberi imej buruk paling besar pada dasar DAP yang beriltizam membuktikan parti mereka bersih dari politik wang dan perniagaan anak- beranak.

Kebetulan isu Nga dan Ngeh memang memberi tamparan hebat kepada pucuk pimpinan parti bahawa rasuah,gila kuasa,perniagaan anak beranak dan perniagaan dalam parti sudah benar bertapak didalam DAP. KLIK


ADC: "Pemilihan CEC serampang dua mata..hihihih"




No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA