Monday 26 January 2015

SHAFEE ABDULLAH MUNGKIN TAHU SURAT & ARAHAN KEPADA MENTERI KDN ? @ZAHID_HAMIDI @NAJIBRAZAK


Susulan pendedahan dari Facebook Page ;-  Kami Desak Ghani Petail - AG Disiasat & Berundur  b'hubung insiden kebocoran maklumat membabitkan surat sulit kepada Biro Keselamatan Persekutuan Amerika (FBI) oleh Menteri Dalam Negeri , Ds Zahid Hamidi  - laman facebook Page tersebut ada mendakwa individu (Paul Phua) yang ditahan oleh pihak FBI atas tuduhan menjalankan operasi perjudian haram merupakan klien kepada peguam Shafee Abdullah.



Dalam kenyataan media sebelum ini - Ds Zahid menafikan bahawa mengenali Paul Phua dan tidak tahu menahu penglibatannya dalam kumpulan gangster 14k Triad. Sebagai seorang Menteri yang menjaga hal ehwal dalam negeri beliau mempunyai hak untuk memberitahu pihak FBI bahawa kerajaan tidak sesekali melindungi penjenayah dan tiada maklumat tentang kewujudan kumpulan gangster 14k Triad di Malaysia.


 

Dalam laporan yang didedahkan oleh Facebook Page itu lagi dengan ; Di yakini Shafee Abdullah & Ghani Petail ; meminta Menteri Dalam Negeri menandatangani surat supaya menafikan p'glibatan kliennya dalam jenayah & kumpulan gangster sedangkan Menteri KDN tidak tahu menahu siapa Paul Phua.


Baca laporan ini ;

Tanpa sedikit pun umum mengetahui cerita sebenar ; pembangkang mula menyerang bertubi-tubi & seolah-olah Menteri KDN menyokong dan melindungi kegiatan jenayah Paul Phua.

Jika Shafee Abdullah dan Ghani Petail boleh menyakini menteri KDN hingga menadatangani surat kepada FBI - Kami juga mahu mendesak agar pendedahan yang sama dibuat Shafee Abdullah dan Ghani Petail tentang kewujudan surat & arahan kepada Menteri Dalam Negeri.

Mungkin mereka berdua tahu apa yang dimaksudkan.





No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA