Thursday, 22 October 2015

AHLI PARLIMEN PAS ANTARA 107 UNDI, USUL TENDANG @LIMKITSIANG KELUAR DEWAN !



Cukup panas Dewan Rakyat sesi pagi ini, apabila kebiadapan Ahli Parlimen DAP Gelang Patah telah dihukum oleh 107 undi usul pergantungan selama 6 bulan bermula serta merta.

Hukuman ini dilakukan kerana tindakan biadap Lim Kit Siang menyelar Tuan Di-Pertua Dewan sebagai Diktator serta menyalahguna kuasa dewan.

Ruang pemohonan maaf dan menarik balik kata-kata telah diberi oleh Menteri yang menjaga hal ehwal Parlimen Dato' Seri Azalina semalam tetapi Lim Kit Siang dengan angkuh dan bongkak berkata bahawa perbuatannya itu betul dan mengikut lunas peraturan mesyuarat.

Turut menarik perhatian dalam undi belah bagi ini, kesemua ahli Parlimen Pas, turut menurun usul undi memilih ahli vateran DAP ini digantung.

Syabas atas semangat yang ditunjukkan oleh semua ahli parlimen PAS.

Good Bye Lim Kit Siang !!





1 comment:

  1. PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
    Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih

    ReplyDelete

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA