Wednesday 1 March 2017

#DINARDIRHAM PANDAI MERENCANA POTENSI MASA DEPAN.


Bentuk ekonomi baharu diperingkat antarabangsa telah menarik minat beberapa pakar ekonomi untuk bercakap mengenainya. Mereka ini lebih cenderung untuk berbicara tentang revolusi perniagaan mengikut peredaran zaman.

Bagi beberapa negara di dunia , dimana kerajaan mereka juga diminta menerokai beberapa potensi baru perniagaan sebagai persiapan peralihan kepada ekonomi baru global.



Potensi baru dalam ekonomi kini telah dilihat boleh mengubah polisi dan dasar kehidupan, bagaimana pendapatan dijana dan diperolehi itu bukan lagi terikat dengan cara yang lama.

Maka sebab itu, potensi-potensi ini telah dikenal pasti oleh syarikat DinarDirham terlebih awal, dimana pihak syarikat tidak terlepas peluang menerokai potensi  teknologi perniagaan baru seperti blockchain yang mereka sertai sejak tahun 2015 . Malah sudah boleh dibanggakan kerana mereka kini telah berkongsi kejayaan sebaris taikun-taikun perniagaan kewangan di peringkat global.

Walaupun kerajaan telah mengenal pasti potensi dan meletakan sasaran menggunakan teknologi blockchain ini pada tahun 2025 namun DinarDirham sudah terlebih dahulu mengukuhkan kedudukan syarikatnya dipersada antarabangsa.

Masa depan perlukan platform selamat,cepat,mudah bagi urusniaga bernilai tinggi, apa yang diterokai oleh DinarDirham merupakan aset berpontesi negara kita masa hadapan.


Pemilik DinarDirham, Arai Ezzra membuat pembentangan dalam bengkel iFX Forex Expo yang berlangsung di Hong Kong pada 21 hingga 23 Februari lepas.






Anak Melayu yang boleh dibanggakan !!









No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA