Monday 18 September 2017

DIA PILIH SERTAI SEMULA UMNO SETELAH YAKIN PH PAKATAN SIA-SIA


Semalam negara dikejutkan satu sidang media tergempar oleh presiden umno.

Pemerhati politik, begitu juga pemimpin pembangkang mengadaikan sidang media tersebut adalah waktu dimana presiden umno, Dato' Seri Najib ingin memberitahu sesuatu mengenai tarikh pembubaran parlimen dan tarikh pilihanraya umum akan datang.

Sebaliknya ia berlaku hanyalah untuk mengumumkan penyertaan semula bekas menteri besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib kembali kepada umno setelah lima tahun tidak bersama.

Kami di ADC menyambut penyertaan semula Tan Sri kembali kepada umno dan membantu pemimpin UMNO/BN merampas kembali Selangor.

Habis disini !

***
NAJIB BERJAYA SAIKO PEMIMPIN PEMBANGKANG

Kami di ADC percaya ramai pemimpin pembangkang yang terpedaya dengan berita dan andaian bahawa tarikh pembubaran parlimen dan tarikh piliharaya umum akan di beritahu dalam sidang media semalam oleh Najib.

Ramai antara mereka menunggu dengan penuh sabar dihadapan tv 3 semalam termasuklah pemimpin dan pengikut yang selama ini memboikot saluran tv bn itu yang akhirnya sidang media tersebut tidak seperti mereka harapkan.

Orang pertama kena saiko tengok tweet Azmin Ali kat bawah ni ! kah kah kah.


***
BERIYA-IA UMNO TERIMA SEMULA MAT TYSON INI KENAPA ? 

Level politik Najib memang tinggi, beliau tidak akan buat sesuatu sebegini tanpa sebab dan sebab tersebut kami di ADC memang tidak tahu.

ADC percaya pengaruh kuat dan rangkaian di seluruh Selangor terhadap Muhd. Taib memang kuat, ini boleh membantu umno merampas kembali Selangor dari pakatan harapan.

Bagaimana Najib mempunyai kekuatan di semua bahagian UMNO seluruh negara, Muhd Taib ada pengikut setia yang boleh di arah membantu kemenangan umno/bn di Selangor.






No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA