Tuesday 23 July 2013

PENGGANAS MILITAN DIKEHENDAKI: BANTU @PDRMsia SALUR MAKLUMAT...

Add caption

Gambar diatas adalah antara banduan militan Indonesia yang sangat dikehendaki...

Pihak Indonesia sudah mengeluarkan amaran bahawa mereka antara individu @ banduan yang sangat berbahaya dan ada antaranya pernah berada di Malaysia bagi menjalankan aktiviti keganasan.

Kita semua diminta membantu usaha menyalurkan maklumat kepada PDRM secepat mungkin jika ada sebarang maklumat tentang individu ini.

Ambil perhatian nama militan banduan ini juga,kerana mereka di percayai menyusup masuk ke Malaysia:


Empat banduan terbabit iaitu Abdul Gani Siregar @ Pautan @ Robi, 28; Nibras @ Arab @ Wawan, 22; Fadli Sadama Mahmudin @ Can @ Zaid @ Fernando @ Buyung @ Ade, 29, dan Agus Sunyoto @ Syafaruddin, 25, telah disabitkan terlibat dalam aktiviti keganasan.
Beliau berkata, keempat-empat lelaki warga Indonesia berkenaan adalah antara 22 banduan yang melarikan diri dari Penjara Tanjung Gusta pada 11 Julai lalu.
Kesemua mereka mempunyai elemen-elemen militan yang paling dikehendaki setelah terlibat dalam beberapa siri insiden keganasan dan jenayah," katanya kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi di sini hari ini.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130723/je_01/Polis-buru-empat-banduan-militan-Indonesia#ixzz2ZqWsqt1u 



No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA