Friday 13 December 2013

MISI BANJIR PEMUDA & PUTERI UMNO SAMPAI KE MYANMAR BEB ! @Najib_Razak @KhairyKJ



Misi Banjir ? uhhh..takanlah siap beruniform sukan sea bagai dan pula dah sampai ke Myamar..

Inilah foto yang menjadi tanda tanya disaat orang pantai timur dilanda musibah banjir ada pula yang pergi berlibur dan bercuti ke Myamar.

ADC kenal sangat dengan muka-muka dalam foto diatas. Mereka ini yang terdiri dari kumpulan exco pemuda dan exco puteri UMNO Malaysia yang  ada antaranya baru dilantik.

Kalau beginilah peragai mereka ketika negara menerima musibah dalam mangsa memerlukan bantuan sedanglah PM Najib dan Naib Presiden putus urat leher mengerahkan sayap pemuda UMNO dan Puterinya membantu... mereka boleh pula melancong serta bersuka ria.
Inilah sebab 100 penyokong tegar UMNO isytihar keluar UMNO dan menyertai YB Fuziah Pakatoon kerana kecewa dengan UMNO yang gagal membantu mereka disaat mereka memerlukan bantuan.




Macamana tak keluar dan kecewa... exco pemuda dan exco puteri boleh pergi melancong...  ahli UMNO menjadi mangsa banjir pun mereka tak hiraukan !






1 comment:

  1. Kepada setia-usaha Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor (UMNO) Ketua Parti gerakan Mah Siew Keong, Ketua MIC Datuk Seri G. Palanivel, Ketua PPP Datuk T. Murugiah dan peminpin-peminpin komponen.

    Kami YIP KUM FOOK Ketua MCA Gombak, YIP JIUN HANN pemuda MCA Gombak dan Jayanthi Devi Balaguru ketua Gerakan Segambut (CHIA OOI SUN & CO.) Advocates & Solicitors 48-1 1st Floor, Jalan Brunei Utara Off Changkat Thambi Dollah, Pudu 55100 Kuala lumpur, dengan hormatnya disini harap semua parti komponen BN menyokong seruan bekas menteri penerangan Zain Nuddin menjemput bekas Perdana menteri DR. Mahathir bin Mohamad ke Putera Jaya menolong Kerajaan mentadbir Negara.

    Kerana berbanding dari segi ekonomi, keselamatan, pembangunan dan lain-lain dengan jelasnya bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad lebih berkaliber dan berpengalaman mentadbir Malaysia dengan sepurna.

    Sekian dimaklumkan. Terima Kasih

    YIP KUM FOOK & ASSOCIATES
    NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR
    JALAN 53, DESA JAYA KEPONG
    52100 KUALA LUMPUR

    ReplyDelete

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA