Wednesday 6 November 2013

HARAKAH LIDAH RASMI PAS ; BLOGGER PAS ; CAI PAS DIAM..BISU..SOROK MUKA DALAM JAMBAN TAIK !

Sibuk cerita tentang Aib parti lawan..inilah Harakah.


Pelik TAPI benar bila lidah rasmi Pas seperti Harakah, Cai Pas dan Blogger mereka tidak menghentam secara terbuka apatah lagi mempertahan parti apabila Karpal Singh secara terbuka meminta Pas batal sahaja pendaftaran parti agar memberi laluan kepada parti yang berasaskan perpaduan.

Sumber: Sinar Harian

GEORGETOWN - Pengerusi DAP Karpal Singh mencadangkan parti politik atau persatuan yang berasaskan kaum dan agama dibatalkan pendaftaran atau diubah suai agar boleh disertai oleh semua rakyat tanpa mengira batasan kaum dan agama.

Beliau berkata cara tersebut merupakan jawapan kepada konsep perpaduan yang menjadi amalan selama ini.  

 "Masanya sudah tiba bagi semua parti berasaskan kaum dibatalkan pendaftarannya termasuk, malang sekali, Pas, kita perlu bersikap praktikal jika kita mahukan sebuah negara yang bersatu-padu.  

 "Sepatutnya parti politik dan mana-mana pertubuhan profesional berasaskan kaum  atau agama ini tidak boleh dibenarkan memandangkan perkara ini merupakan suatu yang serius dan bahaya," katanya dalam sidang media di sini hari ini.

Parti mereka dihina..Islam di hina kerana nak jaga Mamat India DAP berwheelchair


Mana kenyataan tindak balas pemimpin mereka...mengapa puak ini tidak menyiar atau membidas semula Karpal yang ternyata menghina parti mereka!

Nak tengok sejauh mana mereka membidas Karpal Singh atau mereka lebih rela dihina untuk menjaga hubungan demi kuasa.





No comments:

Post a Comment

TER-POPULAR PILIHAN PEMBACA